Digital mess: Jiří Procházka a jeho digitální tvorba ohýbající čas
Zpovídali jsme autora digitálního umění Jiřího Procházku, který se ve své tvorbě pomocí počítačových úprav a práce s reliéfy různých materiálů, snaží narušit vnímání času.
Vše ze série Digital mess
Zpovídali jsme autora digitálního umění Jiřího Procházku, který se ve své tvorbě pomocí počítačových úprav a práce s reliéfy různých materiálů, snaží narušit vnímání času.
Jak bude znít hudba budoucnosti? Divoká představivost žánru Sci-fi nám mnohdy nabízí obraz „umělého umění“. Toť díla vytvořená algoritmem, bez lidské duše. Dokáže ale technologie vůbec něco takového? A jestli ano, tak jak? A co se díky tomu můžeme naučit?
Projekt Recreation /Virtual Wellness se zaměřuje na prvky populární kultury, komerční reklamy a marketingu, s cílem vytvořit internetovou bytost, která prodává umělé virtuální zdraví.
Vzpomínáte si na časy, kdy jste jako děti leželi doma s horečkou a v sladkém, léky navozeném polo-spánku, letmo poslouchali tóny televize či rádia? Svět působí v takových momentech jako živý sen. Čas stojí a letí zároveň, a obrazy před očima splývají do sebe jako vodovky na příliš mokrém papíře. Přesně takovou atmosféru se snaží zachytit umělci pod značkou Vaporwave.